Volleybollspel och Ålandspannkaka

Vilken härlig kombination jag fått till som rubrik minsann. Det blev ju ca. 2 timmars volleybollspel förr ikväll, tyvärr var vi bara 7 på plats men vi såg nog till så det blev bra spel iaf. Efter den ivriga volleyn åkte E. och jag till en klasskompis som så snällt hade bjudit några från klassen på Ålandspannkaka. Och jag kan ju säga att den var supermegagoood, Tack Cecilia! Har skrattat så magmusklerna fått sig en riktigt match och man kan nog konstatera att man har goa klasskamrater. Synd att vi åker på långa praktiken nu och är frånvarande i 6 veckor, men vi får väl försöka ta igen lite då i maj.

Ååh, kan det inte bli helg nuu. Satt och planerade lite med Iri förr ida under vår middagsdate hur helgen kommer att se ut och det kommer nog bli en riktig kanonhelg. Fest på fredag, shopping + RAX på lörda! Och då får man åka hem till kära hembygden och stanna där i 6 veckor. Känns skönt samtidigt som jag kommer sakna allt här i norr också.

Nu ska ja se film och ringa <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0