Tjingeling!

Oj va mysigt att sitta inne inlindad i täcket och se ut på all snö som kommer ner igen. Förhoppningsvis försvinner den lika fort som den kommer. Det ska ju som sagt bli kring 0 grader imorgon, så om vi har tur kanske våren äntligen är på kommande.

Gårdagen ja, den blev ju lika rolig som jag hade föreställt mig. Mycket folk på JP, och det är ju alltid lika roligt att träffa personer man inte träffat på ett tag. Bra musik, gott dricka och bästa sällskapet, det kunde ju som sagt inte blivit bättre. Tyvärr blir det ju oftast så att kvällen slutar allt för fort när man har roligt, och ett tu tre så stänger baren. Men som sagt en jätterolig kväll, och jag tror till och med jag lyckades med att inte göra bort mig något denhär gången, happy mee!

Nu ska ja passa på och kramas med Tony innan han sticker iväg till Vasa. Och OM jag orkar och har lust så måste ja väl ta tag i en inlämningsuppgift senare. Och kanske jag borde fundera lite kring den kommande praktikveckan också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0