Time for a break?

Nej nej, det är inte en bloggpaus jag menar nu utan en virkpaus. Fick min svart/lila mössa färdig igår hos mormor så nu känner jag att jag har fått ge tillräckligt utlopp för min virkpassion denna vecka. 3 mössor på 3 dagar börjar nästan låta lite sjukligt. Men det är roligt att ha hittat något att sysselsätta sig med, och det är så otroligt avslappnande att sitta och virka framför tv:n. Men nu som sagt ska ja ta en liten paus på några veckor och försöka koncentrera mig på skolarbeten.
Det blir att packa ikväll och åka iväg till Vasa, och på tisda bär det iväg till Jeppis. Men det känns rätt skönt att åka dit nu när man vet att man inte behöver åka tillbaka dit på 6 veckor efter denna. Iofs väntar en finskatent på tisda, men den får nog just gå som den går, jag har viktigare saker att tänka på.

Skulle vilja hitta på något roligt idag, men ja har ingen aning vad nu det skulle vara. Kanske T. har något förslag ;)


 

Är supernöjd med den nya mössan. Och till höger är en kollektion av det som jag hittills tillverkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0