Tiden räcker inte till

Nu när jag sitter och planerar den kommande veckan så inser jag hur pass mycket jag har att göra och hur lite tid det finns.

Tisdag: Vårmöte, finskatent, kaffe med I., pannkaketräff hos Cecilia och om jag hinner så åker jag och speler lite Volley.
Onsdag: Öva på musikstunden samt skriva ner lite på den skriftliga uppgiften om musikstunden, handla till Alko inför fredagen.
Torsdag: Musikstund och så bär det iväg till Gerby igen. Laddar inför fredagen.
Fredag: PAMPAS NATIONALDAGSFIRANDE

Med andra ord blir det alltså FULLT PROGRAM denna vecka. Iofs gillar jag när man har så pass mycket program att man inte hinner sitta still, och tiden går ju mycket fortare när man har många järn i elden.


Jag lär nog hålla mig uppdaterad under min stressiga vecka, så var inte oroliga att ni inte ska få ta del av den. ;)



Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0