Tant Lizze

Orkar inte skriva något långt inlägg nu för jag tror ändå ingen orkar läsa om ja skriver 100 rader. Skall fatta mig kort istället. Kom hem för en timme sedan, har varit chaffis ikväll och kört syster till skolmusikkårsspelningen, så under tiden hon var spenderade jag lite tid med Iripiri. For på en kaffe och talade om lite allt möjligt.

Förutom mitt nykomna virkintresse hittade jag stickornålar (eller vad man nu kallar det) i skåpet ikväll också så nu har jag ett stickprojekt på gång också. Det blir nog att packa med allt när det bär av till Jakobstad nästa vecka. Kanske jag ska sticka något att ha på mig på "iskall Nordplussitzen", hmm. Det är nu iaf bra att jag börjat på med dessa handarbeten nu, eftersom jag högst troligen kommer att ha nytta av det inom yrket i framtiden.

Nu är det nog dags för mig att krypa under täcket..


Saknar älskling. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0