Still going strong

Jag är nog fortfarande i livet efter andra dagen på praktiken, och namnen på alla börjar klarna. Det är ju tur att man känner att det börjar gå bättre och bättre iaf och inte tvärtom. Men en sak som verkligen skulle underlätta är ju att bli av med denna förkylning som jag dragit på mig. Känns som man inte kan satsa 100 % på allt vad man vill när det huvudsakliga fokuset ligger på snorpappret. Nåjaa någon gång måste den ju avta och jag kan återgå till mitt normala jag och inte "Lise-Lotte med den röda näsan". ;)

Efter praktiken så for jag ut med I. Vi hade planerat in lite pulkning idag, men pågrund av att det blåste så mycket så tar vi det i helgen istället. Körde runt och pratade, skrattade och tog en kaffe på teboil. Det känns riktigt hur vårkänslorna kommer krypande nu när det är bart på vägen och man kan njuta av att köra bil. Längtar så fruktansvärt till våren och sommar. Varma och sena sommarkvällar finns det ju inget som slår!


Vill göra något kul i helgen! Det blir väl att diskutera med I. och se om hon har några förslag :D



1,5 € från Halpis, Ingen big deal ;)

Kommentarer
Postat av: Iri

Jaa hördu, ja soåt just å fundra på häljän ja å, så vi kan nog mer än gärna hitt på na skoj! :)

2010-03-09 @ 21:24:34
URL: http://iripiri89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0