Soon goodbye..

Det har dykt upp i mitt huvud ett par gånger om jag borde uppsöka ett nytt bloggställe. Har även noterat att flera blogg.se-användare har bytt så nu har även jag börjat tänka tanken. Eller rättare sagt så har jag redan startat ett nytt konto på en annan plats, men var får ni inte veta riktigt än. Jag ska fixa och trixa lite och se om jag får bloggen som jag vill ja den. Var inte oroliga, jag meddelar när jag byter "på allvar". Har bloggat på blogg.se i 3 år nu så det börjar nog bli dags för en ny och fräsch start ;)

C. har just gått hem nu. Vi planerade lite inför morgondagens musikstund, drack kaffe och njöt av varsin bulle och så har vi mestadels av tiden suttit och slappat på soffan. Nu ska ja dra till med ett träningspass och sen se på ett efterlängtat 90210-avsnitt.


Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0