Självstudiedag

Har allt för mycket att göra idag men ingen ork alls för att ägna mig åt skolarbeten. Helst av allt skulle jag ha velat unna mig en shoppingrunda idag, eftersom min kläskrubb skriker efter vårkläder och färgglada nyanser. Noterade igår att det mesta i min skrubb är svarta och gråa kläder. Nåå, kanske nästa vecka har jag bättre tid för shopping.
Jaa, som sagt så är det skolarbeten som är i fokus idag. En musikuppgift ska skrivas ihop om Stiinis och min planerade musikstund. En annan musikuppgift saknar källhänvisning så det ska tilläggas. Och så har vi ju vår efterlängtade finskatent imorgon, så jag borde ju läsa lite till den också. Det är bara att bita ihop och förställa sig hur pass roligt man kommer ha på Pampas Nationaldag. Tanken på att det bara är 4 dagar tills evenemanget håller orken uppe.

Uppdaterar mera senare, nu måste ja dränka mig i boken musiikki varhaiskasvatuksessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0