Pampas kom och gick


Nu är jag stationerad hemma i soffan och det känns så otroligt skönt måste jag medge. Gårdagen gick ovanligt snabbt och helt plötsligt var kvällen över. Roligt att träffa massa med andra studerande och kvällens "höjdpunkt" var väl när jag, I. och E. blev intervjuade och filmade. Får hoppas att de inte visar allt vi sagt på tv. Man kan iaf konstatera att det gått mycket pengar igår och att det ätits lika mycket som druckits. Vi släpade även oss på Sillizen idag och där var det som väntat en fullsatt lokal med festsugna studeraden. I. och jag var nu inte direkt så festsugna, utan vi slängde i oss silliz-frukosten och for in till stan på lite dagen-efter-shopping.

Här får ni ett litet smakprov på mina nya inköp:



 
Det blev en tunn turkos blus, en orange lång runn blus, ljusa jeans med nitar och en svart bastopp. Och allt från Gina Tricot. Skorna kom på posten för några dagar sen från Celbus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0