Mondayy

Det har minsann varit en fullspäckad dag. Skola från 08.30 - 12.00. Lämnade i skolan och lagade uppgifter. For och skrinnande och efter det till biblioteket. Hann hem en timme och så iväg på volleyboll. Fick ju även med mig T. ikväll och det var jätteskoj. Vi spelade i 3 timmar och det känns nog i armarna nu att man varit aktiv ikväll.
Efter volleyn har jag hunnit laga färdig en musikuppgift som ja ska lämna in imorgon, och så har ja förberett mig lite tills morgondagens finskalektion.
Imorgon åker vi hem till kära Närpes då igen, så nu återstår lite packande. Måste ju ha koll på att man har hem tillräckligt med saker nu tills praktiken nästa vecka.

Lite ofattbart att det är "sportlov" denna vecka. Själv kommer man nog inte få njuta av nått sånt. Vikariera onsda, torsda och arbeta hos T's pappa på fredag. Nåjaa man tjänar ju en och annan slant då istället. Men oj vad jag ser framemot helgen, ska bli så skoj att åka ut. Men vart vet vi ju inte än, men vi tar det som det kommer. Brukar oftast bli bäst när man inte planerat något in i minsta detalj. :)

Packning och sen sängen, Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0