Lörda då igen..

Håller på och lagar mig i ordning inför skolmusikkårsshowen som börjar kl. 3. Det ska bli intressant att se hur de valt att lägga upp den i år, och dessutom har de ju Cirkustema så det kommer säkert va en upplevelse. Det tog en stund innan ja kunde bestämma mig vad ja ska sysselsätta mig med senare ikväll, och nu har jag bestämt mig för att umgås med mormor ikväll. Jag tar med mig mitt garn och går över dit och tittar på körslaget. Visserligen har de någon lokalfest inte så långt här ifrån, men om jag inte har helt fel så är det bara för byssborna. Jag har ju endå inte blivit bjuden heller så, och jag tycker inte om att bjuda in mig själv. Så det blir nog bäst hos mormor ikväll minsann!

Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0