Jag vill..

  • Jag vill skida slalom medan det ännu finns snö..
  • Jag vill ha nya kläder..
  • Jag vill flytta till Sverige..
  • Jag vill att det ska bli Pampas Nationaldag nuu..
  • Jag vill att det ska bli vår/sommar och åka på roadtrip..
  • Jag vill veta om ja får något sommarjobb..
  • Jag vill åka till Grekland eller något annat varmt ställe hösten 2010..
  • Jag vill bli färdig btgl och åka utomlands och arbeta i bamseklubben..

Ojojoj, listan kan göras lång. Jag har kommit fram till att jag just nu är i ett sådant stadie i mitt liv när jag har många idér och tankar om framtiden. Det finns så mycket som ja vill göra, och ingenting är omöjligt. När jag gått skolan färdigt ska jag nog börja ta tag i ett och annat. Det återstår bara att få T. med mig, men han måste ju gå skolan färdig först också. Vi har tyvärr lite olika viljor, hans liv är här i tomatstaden medan mina drömmar är så mycket mera än så. Det blir nog att ta en dag i taget nu och förhoppningsvis så får jag några av ovanstående punkterna avklarade någongång..


De e dags för fredagsmyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0