Halv 9 hos mig

Har suttit och virkat mest hela kvällen, har bland annat gjort en virkad boll åt Findus och ett bokmärke åt Denise. Undras vad jag gör här näst? Har även hunnit fundera över praktiken och vad jag vill utveckla barns förståelse för under mina praktikveckor, men det finns fortfarande mycket att ta tag i.
Det har annars varit en jättebra dag idag, och nu känns det som om jag kommit in i gänget riktigt. Det här ska nog bli så bra det så.

Helgen då? Ingen aning. Men jag och I. ska iaf hitta på nått, men vad återstår att se. T. har fotboll och möjligen någon bastukväll så han får ha sitt och jag mitt. Bara vi får sova tillsammans är jag nöjd. Jaja återkommer nog om mina helgplaner i ett senare skede.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0