Det ständiga återkommande problemet..

Vad ska man ta på sig på Pampas imorgon? Nu när jag har gått genom de kläder jag tagit med hit till T. får man ju nog ta sig en funderare över hur man egentligen har tänkt. De kläder som jag släpat hit är antingen för tjocka och varma eller för tunna. Hmm, kanske lite stresshopping imorgon? Njääe det har jag inte tid med. Det får nog lov och blir något av de här konstiga klädvalen nu då.. Nåjaa det är inte första gången jag har svårt med vad ja ska ta på mig. Det kan ju iaf de flesta av mina kompisar intyga och särskilt T. Men jag antar att jag ändå inte är ensam om detta problem.
Sara har varit hit på kaffe ikväll också, skönt att inte behöva sitta ensam hela kvällen medan T. är och jagar bollar på träningen. Tack för sällskapet S. :)

Näänu hörni, nu bör jag nog förbereda mig inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0