Dance the night away?

Som det ser ut nu kommer jag och Iri åka på dansgala ikväll. Inte skulle ja ju direkt ha råd med det men inte finns det ju direkt så mycket annat att göra heller. Hemma satt ja igår, litteraturseminarieboken orkar ja inte läsa, och praktikmålet är färdigt planerat. Jag tycker nog att ja kan få unna mig att åka på dansgala ikväll. Ska se med T. ifall han vill komma med, men ja tvivlar på att han har råd eller tid att komma med. Och min favoritdansare Glenn arbetar denna helg, så jag tror jag håller mig till I. ikväll då :)

--

Ändrade planer. Det blir café JP istället, vilket nog blir frakligt billigare och så har man ju inte så långt hem. Det blir nog bra det här. Bara man får spendera kvällen med de bästaste av dom bästa så är det ju huvudsaken!



Min partypingla och jag när vi tog studenten 31.5.2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0