Back to reality

Har fått vara hemma i så många dagar nu så det känns aningen vemodigt att vara tillbaka på studieorten. Men om vi ska se det från den ljusa sidan så har jag haft finskatenten så nu är den ur vägen, det är bara att hoppas på godkänt nu då. Efter dagens skola åkte Iri & jag på tidig middag till café Fredrika och åt paj + sallad. Det blev även att ta någon runda via några klädbutiker. Inget köp för mig idag, men på lördag ska ja nog göra nytta för mitt 50 €'s presentkort till Gina Tricot.

Nu är det Volleyboll som gäller och efter det bjuder en klasskamrat på äkta Ålandspannkaka, kan det bli bättre? ;)

PS. Idag längtar jag så oerhört till sommaren och allt vad den kommer att bjuda på! Håller någon med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0