Tillfälligt avbrott

Har haft lite ledigt från bloggande nu igår och idag pågrund av att vi har haft lite problem med nätet här i huset. Just nu har jag dongeln till hjälp men när som helst borde en "nätgubbe" komma hit och fixa så att det andra nätet börjar funka igen, den här dongeln är lite trög så jag har inte tålamod med den så länge till.

Det har egentligen inte hänt så mycket intressant i mitt liv nu medan jag inte kunnat skriva men igår var vi iaf på middag till farmor och farfar. Jag stjussade Tony upp till Näsby till hans bil så att han skulle få åka iväg till Vasa. Kollade filmen Sprängaren igår som var väldigt bra, och efter det började ja läsa män som hatar kvinnor boken. Som ni kan läsa så har det inte skett så intressanta saker, men det kan nog vara skönt med ett lite ointressant liv ibland också.
Ikväll blir det också en hemmakväll med träning och gitarrspelning på schemat. Angående "mitt nya liv" som jag berättade om i ett tidigare inlägg så går det bättre än förväntat, jag kunde till och med avstå från farmors hembakade munkar igår, extra poäng till mig!

Skriver mer sen när jag inte har så trögt nät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0