Tillbaka i Jeppis

Har haft en lång skoldag idag, som blandannat innehållit 2 låånga föreläsningar och broderande i x antal timmar. Just nu så sitter jag och bara slappar och kommer troligen göra det resten av kvällen också. Känns lite tråkigt att vara här nu igen, helst av allt vill ja va i Vasa med Tony. Men om våra planer blir som vi har tänkt så kanske vi bor tillsammans redan nästa vinter, vi får see.

Kanske jag borde börja tänka på att tillreda någon mat också, men jag har varken hunger eller ork för det nu. Kanske det blir någon omelett senare ikväll.

Nu fick jag en idé hur ja ska laga allahjärtansdag-kort så nu ska jag sysselsätta mig med det.
Tänker ni ge några allahjärtansdag-kort eller presenter i år?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0