So you think you can play guitar?

Har suttit och övat flitigt på låtarna som vi ska öva på tills imorgon, så nu är det bara att hoppas att det går bra imorgon och att de är nöjda med min prestation. Just nu känns det rätt så bra, men jag kan slå vad om att jag känner helt annorlunda imorgon när det är min tur att visa upp mitt kunnande. Håll tummarna för mig!
Vi har en repertoar som innehåller 14 låtar av vilka 10 är en komprepertoar och 4 är melodirepertoar. Av komprepertoaren kommer musikläraren och gitarrläraren att välja varsin låt/visa som jag ska spela upp, samma gäller melodirepertoaren. Men jag kommer själv också få välja en från komp och en från melodi. De låtar jag hoppas de väljer är Krokodilen i bilen, The Rose, Happy Birthday och Blinka lilla stjärna. De jag väljer själv är jag fortfarande lite osäker på men Love is All Around och Flickan i trädet är nu just mina förstahandsval.



Bilden är googlad.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hede kommer no ti ga braa ska du sii :) Lycka till!

2010-01-19 @ 17:26:01
URL: http://kjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0