Snart är det dags för skelettdans!

Skelettdans brukar farfar kalla Let's Dance för, och i vissa fall kan jag nog hålla med. Det blir iaf snart att gå över till mormor där vi ska ha "Let's Dance-kväll" ikväll, det kan nog bli riktigt mysigt. Ni vet ju vem jag hejjar på så det behöver jag nog inte upprepa idag igen, men ni kommer troligen att få höra mycket om det om han håller sig kvar i tävlingen. Känner mig som en liten 14-årig flicka när ja skriver detta, men inte finns det ju någon åldersgräns för att ha idoler.

Imorgon blir det middag, sällskapsspel och mycket annat hos Glenn och efter det kanske till café JP, jag ser iaf framemot det eftersom M. ska komma med imorgon, det är allför längesedan vi träffats nu igen så det kommer nog blir riktigt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0