Jag öppnar fönstret och tittar ut, hej vädret här e jag!

Vi har haft musik idag och jag satt just och nynnade på just den låt som får stå som rubrik. Men jag vet nu inte riktigt om ja e så ivrig angående dagens vädret. Frusna tår och illröda kinder är inte direkt något jag föredrar.
Efter att jag varit på samtal med egenläraren så gick jag och C. tilö K-kauppa och handlade lite föda och gick sedan hit till mig för att äta upp födan. Det blev grekisk sallad idag, vilket jag inte kommer hålla mig mätt på så länge, så det blir väl nog att röra ihop något senare ikväll.

Sitter och funderar nu hur jag ska få kvällen att gå. Ett Nettibesök skulle ju inte ha suttit helt fel, men ibland blir det inte som man tänkt. Lite tråkigt att sitta och trycka i lägenheten men nog ska ja hitta något att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0