Hos Tony

Sitter hos Tony nu och hungrar snart ihjäl. När jag öppnade kylskåpet så såg jag endast smör, tonfisk, olika drycker och pålägg. Men som tur va så kom ja på att ja en gång i tiden hade köpt hit köttpastejjer och de var till min förvåning fortfarande kvar. Så nu väntar ja ivrigt på att de ska bli färdiga. T. kommer inte hem före 7-tiden så jag får umgås med datorn och gitarren nu några timmar.

Vi har börjat planera in något slags klassfest nu också, vilket jag verkligen ser framemot. Klassfestet blir ju säkert på någon helg, men det har inte jag något emot, jag lovade ju faktiskt mig själv som nyårslöfte att börja stanna i Jeppis oftare över helgerna. Men som sagt så ser ja framemot klassfestet, ska bli så skoj att åka ut med de i klassen :)



Några klasskamrater från julsitz -08


Kommentarer
Postat av: Christina

Yei! ;D

2010-01-14 @ 20:09:00
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0