Helgen, kort och gott.

Fredagsmys är väl det som förklarar fredagen bäst, och Let's Dance var det som vi satt fastklistrade vid. Jag tycker absolut rätt person for ut, men jag måste säga de är flera som dansar jättebra i år.
Lördagen gick även i lugnets tecken; mamma och jag spenderade tid hos pappa, och sen bar det hem igen för att åter inleda en kväll med mys inblandat. En riktigt skön helg med andra ord, långa sovmornar och inga absoluta måsten. Men nu är det sönda igen och jag sitter hos T. och funderar om jag har allt nerpackat som ja ska ha med mig till Jeppis imorgon. Som tur är slutar denna vecka redan på onsda, så nog ska ja väl överleva denna vecka också. 
Något annat som vi hunnit med idag så är att T. och jag har varit på middag, jättegott. Och så har vi beställt revybiljetter tills nästa helg, ser framemot det.. 


Nu film och sen sängen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0