God Morgon Måndag!

Denna måndag spenderar jagi min ensamhet hos T. Han är just nu i skolan och efter det ska han även på träning, så jag får helt enkelt försöka hitta på något att sysselsätta mig med jag då medan. Sitter och dricker kaffe nu och funderar om det är för kallt för en promenad, men det får nog vänta. Ja har EN HEL del att ta tag i nu:

  • Tvätta kläder * 2
  • Städa wc
  • Göra studieuppgifter
  • Laga mat
  • Lägga på baston

De tre första punkterna ska ja försöka få klara innan T. kommer hem. De två sista punkterna är vad han önskat ska vara klart när han stiger in genom dörren, men det är låångt tills det än.



Kommentarer
Postat av: Christina

Voi voi, allt gör man för sin pojkvän. ;) Hoppas an gengälldar tjänsterna najngang tå å. :D

2010-01-25 @ 13:55:40
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0