Funderingar..

Så småningom så börjar det bli aktuellt att söka praktikplats och jag har fortfarande inte någon aning om var ja ska vara. Det finns nog några daghem där jag skulle kunna tänka mig att tillbringa min långa praktik, men det är fortfarande mycket osäkert. Diskuterade lite med en bekant som också studerar barnpedagogik och hon sa att hon varit på en förskola (här i Finland så är den tillför 6-åringar) så nu har jag fått upp ögonen för att kanske vara på en förskola istället för på ett daghem. Jag trodde inte att man fick vara på en förskolan under långa praktiken, men tydligen så får man, så nu har jag nog något att fundera över.. Vi har en förskola här i byn där jag bor så det skulle ju vara perfekt. Jag måste nog diskutera lite med mamma och egenläraren och se vad hon tycker.

Let's Dance ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0