Flitig söndag

Steg upp tidigt, drack lite kaffe och satte mig vid datorn för att påbörja skrivandet av en bild- och formuppgift som ska vara kring 5 sidor lång. Jag har till min stora förvåning nu lyckats skriva 4 sidor på två dagar och jag är mycket nöjd. Uppgiften ska vara inlämnad v. 6 så det känns skönt att vara ut i tid för en gång skull. Om jag orkar så kanske jag börjar på med en till uppgift nu medan jag väntar på att T. ska komma från Vasa. Det var ju sagt att vi endast skulle tillbringa en timme tillsammans denna helg, men han bestämde sig igår för att komma hem idag och åka tillbaka till Vasa imorgon. Jag åker troligen till Jeppis på tisdagsmorgon.. Skulle inte alls orka med denna skolvecka, men man kan inte annat göra än bita ihop och påminna sig själv om att det snart är praktik i 7 veckor. 7 veckor paus från Jeppis är nog rena himmelriket, men hur bra det kommer att gå för mamma, D. och mig att stå ut med varandra i 7 veckor är ju ett helt annat kapitel.

Hoppas ni haft en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Vivi

No ska e väl ga bra fö er ti va ilag i 7 vikor no, tå ni var trött åp kvarar så gar ni in i varsitt rum bere.

2010-01-31 @ 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0