..de e dags för fredagsmyyyyyyyyyys!

Sitter just nu och funderar över några idéer som jag har till praktiken, det är bäst att skriva upp allt som man kommer på så man inte glömmer det sen. Jag ser riktigt framemot praktiken, hoppas att barnen och personalen tycker det skall blir roligt med mig där också.
Ikväll blir det Let's Dance som vanligt nu när det är fredag. Det blir en helt vanlig fredagsmyskväll, vilket jag absolut inte har något emot. Imorgon blir det revyn, men innan det ska vi troligen hitta på något med S. och B.

Var ju upp till Niesby idag också med J. Vi var bl.a och sökte sommarjobb och så var vi till Gotti-Gott Cafét :)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0