Barnböcker som behandlar svåra känslor på ett bra sätt..?

Till morgondagens basgruppsträff ska ja ha någolunda vettigt svar på just det som står i rubriken. Har snokat runt lite på nätet men gav upp rätt så fort när jag inte hittade det jag sökte. Varför ska det alltid vara så svårt att komma fram till något? Denhär gången var det ju en ganska så intressant utgångspunkt, men hittills har jag inte stött på något som är i närheten av intressant.

Om det är någon som har något vettigt att tillägga angående rubriken säg gärna till.


Efter att ha lagat en riktigt god morots-och rödlöksomelett så har letandet efter svar på utgångspunkten till basgrupp övergått till letandet efter hälsosamma recept. Det går riktigt bra dethär "nya livet mitt", känner på mig att det nog rasat något enstaka kilo från min kropp och mera ska det nog minsann bli innan sommaren. Och som slutkläm på detta inlägg ska jag nu skylla på att min pilatesboll ligger och väntar på mig mitt på golvet nu så det är nog bäst jag avslutar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0