01.01.2010

Det är aningen svårt att förstå att det nu är ett nytt år och när man nu pratar om förra året kan man lika bra säga förra decenniet. Som jag tidigare skrev så firade vi det nya året hos familjen Kaas och det var nog ett av de trevligaste nyåren jag varit med om. Tidigare år har det varit så svårt att bestämma sig var man ska vara och det ska alltid vara så planerat så att inget går fel. Men i år så tänkte vi att vi skulle ta det som det kommer, och det blev ju mer än lyckat minsann. Vi åt god mat, drack gott, spelade spel, sköt raketer och dansade in på småtimmarna. Som avslutning på kvällen/natten så gick vi ungdomar i bastun och efter det raka spåret till sängen.
Denna dag har vi mest spenderat sittandes och liggandes och för att göra denna dag till en riktigt "dagen-efter-dag" så har vi ätit pizza. 
Jag måste medge att jag är lite förvirrad när det gäller veckodagar just nu, jag trodde att det var söndag idag men enligt almanackan är det fredag idag, konstigt. Skönt med lite extra lång helg iaf. Imorgon kanske det blir att åka till Vasa och se filmen luftslottet som sprängdes.

Gårdagen i bilder:

   
  

Tack för en rolig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0