10 things you might not know about me..

Har varit oerhört sjuk i magen nu efter skollunch, så jag funderar nu om det var någonting i dendär rödbets-och auraostlasagnen som ja åt. Blir soffan nu några timmar och om jag känner mig bättre sen så går ja över till C. så hon får klippa mig.

Nu en liten lista på saker som ni kanske inte vet om mig:

1. Jag är beroende av rödlök. Om jag får välja ska rödlök vara med vid frukost, lunch och middag.
2. När jag har tråkigt eller är hemma pågrund av att jag är sjuk så tittar på barnfilmer som SandyBell, Sailormoon eller Alfons Åberg dagarna i enda.
3. Om jag någongång får barn så behöver dom inte vara oroliga för att bli namnlösa, för namnen har jag redan bestämt.
4. För att min sömn ska bli så bra som möjligt så måste jag åtminstone ha 2-4 dynor.
5. Har ett smygintresse för matlagning, men är tyvärr lite för lat för att förverkliga det.
6. Har varit aningen slarvig med allt som har med skolan att göra innan jag började studera till btgl, så nu för första gången i mitt liv är jag stolt över mig själv angående mina studieprestationer.
7. Har alltid haft en liten dröm om att bli skådespelare.  
8. Våra bästa år är och kommer alltid att vara min favoritserie.
9. Har jobbat i växthus sommaren -04,-05,-06,-07,-08,-09. Skulle helst slippa det sommaren -10.
10. Är en väldigt känslig person (fast det kanske inte alltid märks). Spelar ingen roll om det är olyckliga eller lyckliga situationer.



Såja, nu fick ni veta lite om mig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0