Mitt påskfirande

Tänker fatta mig ganska så kortfattat eftersom jag nu är så trött och tänker börja förbereda mig inför en väldigt lång skönhetssömn inatt. Påsken 2010 har nog enligt mig varit den bästa på kanske 2,3 år. Nya bekantskaper, mycket skratt och allt för lite sömn. I fredags blev det förfest hos Bisse och sen en visit till JP. Kvällen slutade rätt tidigt eftersom både T. och jag kände oss lite väl överförfriskade. Lördagen var aningen osäker till en början men till slut kom vi oss iväg till en villa i kaskö någonstans. Gårdagen var verkligen påskfirandets höjdpunkt, tror inte att jag skrattat så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge. Musiken som spelades på repeat nästan hela kvällen var Markoolios gamla godingar som Drömmen om Finland och Millenium 2. Efter ett besök till JP for vi igen till villan där det blev ett riktigt givande efterfest. Efterfestandet bestämde vi oss för att avrunda kl. 7 imorse, varifrån jag kan förklara mina mörka ringar under ögonen.

Tack för en lyckad Påsk, det där gör vi om!


Och nu några bilder från helgen:

 
 
 

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0