Långfredagen

Steg upp väldigt tidigt idag för att hinna med att som jag planerat. Har rummet färdigt städat och nu sitter jag och försöker få en skoluppg. färdig. Det bästa av allt är ju att det visats Barnen på saltkråkan, Ronja Rövardotter och Pippi på rymmen idag så det har varit min underhållning medan jag fått mina uppg. gjorda.

Snart är det dags att gå i duschen och börja göra sig i ordning. T. borde komma hit när som helst och efter det så bär det iväg på något fest. Som det ser ut nu blir det troligen jag och killarna ikväll, men det blir nog kul det också! :)

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Christina

He je best tå e je "jag å pojkan" :D

2010-04-02 @ 17:48:44
URL: http://christina.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0