Tillbaka i Jeppis!

Kom just hem från skolan nu och har lite beslutsångest nu över vad jag skall sysselsätta mig med. Jag skulle vilja ta en liten shoppingrunda på stan, jag skulle behöva ta tag i några ogjorda uppgifter och så borde jag antagligen läsa i litteraturseminarieboken. Helst av allt vill jag bara slöa framför tv:n och inte göra någonting alla, men det går ju inte i längden det heller.
Idag fick vi veta lite närmare info angående "gulisakademinsitzen" som är nästa vecka. Jag ser verkligen framimot det, iaf var det den bästa sitzen i fjol. Får hoppas att det kommer många ettor, så vi får chansen att lära känna dem ännu bättre.

Dax att aktivera sig lite, men ikväll skall jag bara relaxa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0