Självstudiedag!

Vaknade för en timme sedan och har ingen aning om vad jag ska hitta på nu. T. tog med nycklarna till skolan så jag kan inte ens gå ut. Han borde komma hem om 2 timmar kanske, så får se vad jag ska hitta på under tiden.
Det skulle ha varit perfekt tillfälle att påbörja läsningen i "ett litet barns dagbok" nu som vi måste ha utläst till v. 38, men den boken är hemma i Närpes. I värsta fall kanske jag kan städa lite här i lägenheten för att få tiden att gå.
Igår var vi ju på "lära känna" - kväll och det var nog riktigt trevligt. Det kom bara 9 st ettor, vilket var rätt så tråkigt men det kom ju någon iaf. Vi hade frågesport, lekte och umgicks. Jag och C. spelade tillåme lite pidro (ett kortspel) med två av ettorna, men tyvärr så förlorade vi.

Mitt störta beskymmer just nu är vad man skall hitta på i helgen. Det är ju Fagerö-säsongavslutning på lördag, men det lockar inte särskilt mycket. J. sa någonting om att hon kanske skulle ut här i Vasa ikväll, eftersom de har öppet hus i hennes skola imorgon. Jag är inte direkt så bra på det här att bestämma mig, men nog kommer jag säkert på något vettigt till slut.

Nu ska ja äta frukost och (kanske) städa lite. :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Mhm, ja får no ta å öv opp mitt pidrospelas! :)

2009-09-04 @ 16:19:58
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0