När ska man hinna med allt?

Usch vad det är mycket som skall göras och planerat hit och dit. Idag har jag nog inte riktigt hängt med på noterna, jag har nog varit på någon annan planet. Just nu kretsar allt kring att få litteraturseminarieboken utläst, allt annat tar jag tag i efteråt. Det är nog bäst att ta en sak i taget, så man inte överbelastar sig allt för mycket.
Men jag har iaf onsdagens gulnäbbssitz och helgens "tjejkväll" att se framimot.

Nu ska ja läsa och senare ikväll blir det en uppfriskande promenad.



I helgen hittade vi en "bambugardin" på Jysk för endast
3 €. Den fick sin plats vid balkongdörren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den va fin!:) å gud va e siir likt ut tenn just som i min lägenhäit..:D

2009-09-15 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0