L.O.V.E

Tänk att bara för att man varit från varandra 8 dagar så får man den där nyförälskade känslan när man träffas. Det är just vid sådana tillfällen som man inser att man inte kan bli lyckligare. Om jag inte förstått det tidigare, så förstår jag iaf nu att jag måste ha världens bästa pojkvän! <3
Jag insåg även idag att kärlek måste vara en utmärkt drivkraft när man skall utföra studieuppgifter. Anser mig själv oerhört effektiv nu på kvällsidan, har åstadkommit en hel del och jag har för en gångs skulle inte kännt mig stressad. Jag avslutar min kväll med tv-tittande och en kopp te. Denna dag kan nog inte bli så mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: nilla

jaa.. lite kärlek kan gör underverk ;D

2009-09-23 @ 12:45:55
URL: http://niillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0