It totally made my day! :)

Kände mig aningen nere här förr ikväll, mest pågrund av att ja sitter här i min lägenhet ensam en fredagskväll. Det är första gången som jag kommer att vara här i Jeppis en hel helg, men nog tror jag att jag kommer att klara mig. Som det ser ut nu så kommer troligen I. och S. imorgon, J. hade inte riktigt bestämt sig än.
Nåja över till det som jag egentligen skulle skriva nu. Jag har flera gånger sett på facebook att många använt sig av websidan yearbookyourself.com så jag bestämde mig ikväll för att uppsöka sidan, och jag kan meddela att jag inte skrattat så mycket på väldigt väldigt länge. Mitt humör svängde på ett ögonblick och jag kunde helt enkelt inte sluta skratta.

Här är ett exempel :


Jag, J, S, och I.

Vi är nog otroligt snygga måste jag säga. Och man får ju se nu hur man
troligen skulle ha sett ut om man vore av det andra könet.. (?)

Kommentarer
Postat av: Christina

Oh so very nice. ;)

2009-09-18 @ 19:36:03
URL: http://Http://stiini.blogg.se
Postat av: Iri

Haha, gud va snygg vi jie! ;) Sir precis ut som mamm jord åp hande tidin ja :P

2009-09-19 @ 08:33:47
URL: http://iripiri89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0