Helgen börjar ta slut

Sitter och fördriver tiden med att läsa i litteraturseminarieboken nu men jag vet nu inte om jag blir så mycket klokare av att läsa den. Men jag är en aning förvånad över att jag redan lyckats hitta en diskussionsfråga, så det är ju inte så omöjligt som jag trodde det skulle vara.
T. är på match och kommer hem igen kring sex-tiden, och då bär det iväg till Vasa. Det skall bli skönt att åka först imorgon till Jakobstad, för nästa gång jag ser T. blir väl först efter 2 veckor. Vi har nämligen en examination med adoptivbarn nästa helg, så jag blir tvungen att stanna i Jakobstad över helgen. Men nog skall jag väl överleva, bara bra att vara från varandra lite så blir det dubbelt så roligt när man träffas igen.


Kommentarer
Postat av: Christina

Ja ha it hitta na diskussionsfrågo ja enn.. =/ Böri ha riktit lejdon på ande båotchin.

2009-09-13 @ 18:18:30
URL: http://Http://stiini.blogg.se
Postat av: Iri

Duktit me liesase ;)



Oj nej va tråkit :/ Men vi ska no hitt på na rolit så du kommer på andra tankar :)



2009-09-14 @ 06:55:05
URL: http://iripiri89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0