En helg i lugnets tecken..

Denna helg har som sakt varit relativt lugn, och det var nog precis vad som behövdes efter onsdagen. I fredas så kom jag hem från Jstad omkring 2-tiden, och orkade inte göra så mycket resten av dagen. Åkte och handlade me mamma och åt kex å drack vin på kvällen. På lördagen så bestämde T. och jag oss för att åka och plocka svampar och vi hittade nästan ett halft ämbar med trattkantareller. Om man bortser från ormarna och älgfrugorna som vi såg så var det riktigt härligt i skogen. Var även på hockeymatch med kusin J. igår också, och vi höll nästan på att bli osams med några pojkar som höll på det andra laget, men så går det när vi båda är så tävlingsinriktade.
Idag överlåter jag mig endast till tentläsning och allt vad det innebär. Har hunnit läsa en hel del redan, men jag kan nu egentligen inte säga att jag lärt mig något ?!



Mums ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0