Den första "riktiga" studiedagen!

Idag hade vi våra första föreläsningar för denna termin. Men bortsett från det så hade vi även lite program med ettorna, dvs stadsrundvandringen. Den gick nog helt bra enligt oss tutorer, och jag tror nog att ettorna tyckte det också fast de nu inte var lika exalterade som oss. Efter att ettorna hade orienterat sig runt i stan så gick P. och jag tillsammans med dem till Little brown bakery och talade om ett och annat. Hittills tycker jag faktiskt att jag fått ett rätt så bra intryck av de nya studerande. Klart att vissa är lite mer tillbakadragna i början och kanske inte tycker att de passar in, men det är ju upp till en själv hur mycket man bjuder på sig själv. Första veckan i en ny skola känns ju alltid lite osäker med det ändras nog med tiden.

Nu är jag så trött som man bara kan bli, så jag tror bestämt jag kastar mig på soffan nu och tar en liten powernap. Inga särskilda planer tills ikväll, blir antagligen en skön hemmakväll.


Dagens maträtt ala' Lizze

Pasta/makaroner + malet kött + pastasås med tomat och chili


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0