Äntligen helg

Det känns extra skönt nu när det är helg. Kom just hem från Vasa och nu sitter jag bara och väntar tills mamma och D. skall komma hem.
Denna helg blir det nog mest lugnt, vilket skall blir jätteskönt. Det enda som jag vet vi ska ut på e på min kusins och hans frus examensfest.

Igår blev det att åka till Vasa och titta på när gulisarna hade roligt på stan. S. och jag kom tyvärr lite försent till "kläd-rallyt" och hann inte se när T. och B. medverkade. Men vi hann se 3 andra lag, och jag kan nog bara säga att jag är glad att jag inte behövt vara med om samma sak. De såg nog alla ut att ha roligt, men vissa gjorde nog bort sig kan man säga. :P I slutet på kvällen for de flesta till Olivers Inn, och även vi for dit och kollade läget. Roligt att träffa folk som man inte pratat med på länge. :)

Se vad fint jag har fått på posten:



Olivgrönt pärlarmband med texten follow your dreams



Svart läderarmband med texten made for an angel

Designbylina


Kommentarer
Postat av: Christina

Åh, nice! :)

2009-09-11 @ 16:02:11
URL: http://Http://stiini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0