Allvaret börjar sakta med säkert närma sig.

Har mer eller mindre försökt undvika alla hopas av uppgifter som vi har framför oss. Men nu börjar jag tyvärr inse att de faktiskt ska vara klara snart. Ibland måste man ta sig en fundera över vilka metoder som funkar bäst och det vitigaste av allt, vilken metod som undviker mest stress. Men jag tror nog ändå att om man gör lite i gången och lite på varje uppgift så går det nog. Alla har ju olika tillvägagångssätt.

T. kom hit igår efter att jag slutat för dagen, så det är väl mest därför som jag inte tagit mig tid att skriva någonting. Han står nu som bäst och diskar, och jag har fått flertal pikar medan jag suttit här så det är väl nog bäst jag går och hjälper till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0