Världens undergång.

Eller jaa, den där rubriken skall man väl ta med en nypa salt. Men just nu känns det faktiskt som om min värld går under lite. T. har inte tv3 och det betyder att jag just nu sitter här och INTE kan se dagens avsnitt av våra bästa år. Ni som kanske inte följer med den serien så bryr väl inte sig så mycket, men för mig som i princip följt med den sedan jag var 7 år så känns det aningen taskigt att inte kunna se på det  när jag en gång är ledig. Det finns ju förståss www.days.nu där man kan ladda ner/spela upp avsnitt, men de har inte lagt ut dagens avsnitt ännu. Men om jag har tur så kanske jag får se det ikväll! 

 
En ganska gammal bild, men den får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0