Va skönt att ha tråkigt.

För en gångs skulle är det förvånansvärt skönt att bara ligga på soffan och ha allmänt tråkigt. Resten av denna kväll och imorgon skall jag bara vila upp mig och njuta av "ledigheten" för efter denna helg blir det återigen att gå tillbaka till allvaret och alla studieuppgifter.

Tänkte avsluta med en lista nu när jag ändå har så tråkigt.

Fyra skulle;

1. Skulle du vilja vara längre? Nej. Ja nöjer mig bra med mina 169 cm.
2. Skulle du vilja väga mer? Nej. Riktigt nöjd som det är.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nää.
4. Skulle du vilja dricka dig full ? Inte som det känns nu, men imorgon kanske jag känner helt annorlunda. ;)

Åtta kan;

1. Kan du vifta på öronen? Joodå!
2. Kan du slicka dig på näsan? Nee.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jopp.
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo då ja sover kan ja nog vara tyst.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Joo, men det blir nog tråkigt i längden.
6. Kan dina vänner lita på dig? Joodå!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Har redan piercing där.
8. Kan du hoppa? Jajjamensan.

Fyra antingen eller;

1. Pierca tungan elr näsan? Tungan.
2. Vara seriös eller rolig? Rolig!
3. Brinna upp eller drunkna? Drunka.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Öh, mina föräldrar såklart!

Svara ärligt;

1. Tycker du om någon just nu? Joo <3
2. Sol eller måne? Sunshine baby
3. Vinter eller höst? Hösten, finaste årstiden.
4. Soligt eller regnigt? Soleen. :)


Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0