Söndag & 30- årskalas

Idag bär det av på 30- årskalas till en av mina kusiner. Ska blir roligt att åka och träffa hela stora släkten och äta en massa läckerheter. Efter det åker T. och jag till Vasa och där stannar jag iaf till måndagen. Jag ser inte direkt framimot denna vecka som jag har framför mig nu med alla tenter, men på något vis måste det gå.

Gårdagen blev relativt lugn, åkte ut med G. på ett och annat och till sist bestämde vi oss för att åka till honom och se "män som hatar kvinnor". Det var nog en av de bästa filmerna jag någonsin sett, men usch va obehaglig.






Kommentarer
Postat av: Christina

Okej, bra.. låter som vi får far på bio snart nutå. ;)

2009-10-18 @ 14:17:20
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0