Ny dag, nya möjligheter.

Det var meningen att ja skulle stiga upp klockan 9 och börja på fortsätta med några uppgifter som ska vara klara nästa vecka, men det drog nog ändå ut till halv 12. Men jag tyckte nog att jag förtjänade en sovmorgon idag, så att ja får känna mig tillräckligt utvilad.
Helgen är här igen nu, och jag har ingen aning om vad man ska hitta på. Det är höstdans i Fagerö och i och med det säsongens sista dans. Dansbandskanmpens vinnare Lars Kristerz kommer att uppträda samt en trubadur i puben, så nog frestar det ju satt åka men ekonomin säger en helt annan sak. De skulle va skönt att bara mysa hemma och åka på kaffe med några vänner. Men vi får se hur det blir imorgon.

Nu skall jag leka aktiv studerande, skriver mera senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0