Lugnet före stormen.

Känner mig inte så riktigt stressad nu just inför tenten imorgon, men allting kommer väl över mig imorgon när jag väl sitter med pennan och pappret och frågar mig själv varför jag inte läste lite till på tenten? Men om det inte går vägen imorgon så finns det ännu 2 tillfällen när jag kan ta om det så nog skall det gå på ett eller annat sätt. Funderar på att lägga mig så småningom och läsa lite i boken i dina kläder. OM jag orkar imorgon när jag vaknar så tar jag lite sista-minuten-repetition inför tenten.

Helst av allt skulle jag ha velat lämna i Vasa tillsammans med T. Jag trivs så bra i hans lägenhet och med hans sällskap. En vacker dag skall vi nog flytta tillsammans, men det blir först efter ungefär 1 ½ år.



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0