Kvällen lider mot sitt slut..

..vilket är skönt så det blir morgondagen fortare så jag får åka till Vasa. Dessutom så ska ja på kaffe med Josse & Sara imorgon också, så det ser jag framimot.
Har åstadkommit en hel del ikväll. Först och främst så har jag läst 3 kap. tills fredagens tent, vilket betyder 4 kap. kvar. Städat och ändrat om i här i lägenheten så nu är det fint och nytt här så nu trivs jag ännu bättre. Varit på promenad med P. och C. och diskat undan lite. Så det enda som jag har ogjort nu ikväll är att läsa det sista i litteratur seminarium-boken men jag tror bestämt att jag skippar det. Ser lite på en serie istället och går och lägger mig tidigt så jag får njuta ordentligt av att vi har sovmorgon imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0