It's sunday

Vaknade ovanligt tidigt idag, fastän ja sa igår att ja skulle sova åtminstone till 12. Kanske man får någonting gjort nu så istället. Pappa kommer iaf hem idag, så det är väl denna dags höjdpunkt, men någonting som verkligen inte är någon höjdpunkt är att ja måste åka tillbaka till Jstad redan ikväll. Och dessutom har vi full vecka och börjar på med finskan på torsda. Nåjaa ja kan inte springa undan finskan hur länge som helst, jag ska iaf försöka göra mitt bästa och hoppas jag blir godkänd i kursen. Men det ändrar inte det faktum att jag verkligen inte kommer överens med det finska språket. Det är den största orsaken till att jag hoppas att jag i framtiden har bosatt mig någon annanstans än i Finland.

Dags att ta tag i lite städning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0