i have made up my mind!

På lördag åker M. och jag till tatueringsstället Needle Point och beställer tid. Jag har enda sedan jag var 16 år funderat på att laga en tatuering men har aldrig vågat. Jag vet nog på ett ungefär hur min tautering ska se ut men den behöver finslipas lite ännu, så jag söker som bäst efter någon som skulle kunna laga den riktigt snygg. Tatueringen består av en symbol för mitt stjärntecken tvillingarna men den måste nog piffas upp lite om den ska bli i min smak. Måste hålla tummarna så M. och jag får en tid minst inom ett halvår, jag vill ha min tatuering nuu!



Här är ett exempel på en symbol för tvillingarna,
men exakt såhär kommer den inte att se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0